tot 20% kortingDOL OP WOL actieweekbekijk

Hetgeen je ontvangen hebt kan afwijken van hetgeen je besteld hebt.
Of het factuurbedrag kan anders zijn dan je verwacht had.

Hoe kun je (de aanpassingen in) je factuur 'lezen'.

  • Je hebt een product niet ontvangen: het 'aantal' wordt op 0 gezet, of het product is niet meer zichtbaar op de factuur.
  • Je hebt minder ontvangen dan je besteld hebt: het 'aantal' wordt aangepast.
  • Je hebt iets gekregen dat je niet hebt besteld: dit kan zijn omdat we een niet leverbaar product hebben vervangen of omdat we een extraatje bij je bestelling hebben gedaan.
  • Je hebt een product ontvangen van mindere kwaliteit: je kunt de korting terugvinden op de factuur.

Waarom wordt een product niet geleverd?

  • Wanneer we tijdig weten dat we iets niet geleverd gaan krijgen, overleggen we een alternatief.
  • Als we last minute iets niet geleverd krijgen, kijken we zelf naar een alternatief, of we leveren het product niet.
  • We keuren de kwaliteit af.

Waarom krijg ik een extra product geleverd?

  • Wanneer we een door jou besteld product niet kunnen leveren, proberen we een vergelijkbaar product te leveren zodat je niet zonder iets komt te zitten.
  • Soms doen we er iets bij, ten compensatie van een tekort, of gebrekkige kwaliteit, van een ander product.
  • Soms geven we iets extra's, gewoon omdat we het leuk vinden.

Waarom krijg ik soms een product van minder dan A-kwaliteit?

Dit kun je terugvinden in ons no waste beleid.
Samenvatting: we houden er niet van om eten weg te gooien. We zijn dankbaar voor wat de natuur ons geeft, ook als het een putje of plekje heeft.

  • Jun 25, 2020
  • Categorie: Over ons
  • Opmerkingen: 0
Bericht