Hetgeen je ontvangen hebt kan afwijken van hetgeen je besteld hebt.
Of het factuurbedrag kan anders zijn dan je verwacht had.
Hoe kun je (de aanpassingen in) je factuur 'lezen'.
- Je hebt een product niet ontvangen: het 'aantal' wordt op 0 gezet, of het product is niet meer zichtbaar op de factuur.
- Je hebt minder ontvangen dan je besteld hebt: het 'aantal' wordt aangepast.
- Je hebt iets gekregen dat je niet hebt besteld: dit kan zijn omdat we een niet leverbaar product hebben vervangen of omdat we een extraatje bij je bestelling hebben gedaan.
- Je hebt een product ontvangen van mindere kwaliteit: je kunt de korting terugvinden op de factuur.
Waarom wordt een product niet geleverd?
- Wanneer we tijdig weten dat we iets niet geleverd gaan krijgen, overleggen we een alternatief.
- Als we last minute iets niet geleverd krijgen, kijken we zelf naar een alternatief, of we leveren het product niet.
- We keuren de kwaliteit af.
Waarom krijg ik een extra product geleverd?
- Wanneer we een door jou besteld product niet kunnen leveren, proberen we een vergelijkbaar product te leveren zodat je niet zonder iets komt te zitten.
- Soms doen we er iets bij, ten compensatie van een tekort, of gebrekkige kwaliteit, van een ander product.
- Soms geven we iets extra's, gewoon omdat we het leuk vinden.
Waarom krijg ik soms een product van minder dan A-kwaliteit?
Dit kun je terugvinden in ons no waste beleid.
Samenvatting: we houden er niet van om eten weg te gooien. We zijn dankbaar voor wat de natuur ons geeft, ook als het een putje of plekje heeft.
Bericht